RAGE&ACCEPTATION

TO JE MILÉ...

        No, vážne. Ako ťa všetko štve a na všetkých sa usmievaš, inak by si ich asi musel tresnúť niečim do hlavy. No fakt, ľudská zvedavosť nepozná hraníc. Najviac sa, práve, staráme do toho, do čoho nám nič nie je.
        Usmievaš a vieš, je to vidieť, no nevieš si priznať svoje emócie. Toľko emócií. A všetky sa bijú. V jeden okamih...

HERE I AM, THIS IS ME

    Vždy všetko upravujem dovtedy, dokým z toho nie je H....!
    A vždy uložím zlú verziu na ten ... server, ktorý by som najradšej preťažil.
   Prečo sa mi nič nezdá konečne dobré a dokončené? 
   Keď chceš niečo dokončiť, zdokonaliť a ešte viac to do..., ... .
   Tento môj (dis)perfekcionizmus raz určite niekoho zabije...
   Pravdepodobne, najskôr mňa.
   Pripadám si ako najhorší typ osoby, ktorú ste kedy mohli stretnúť.
   Snažím sa držať emócie na uzde a ony ma idú tou uzdou zabiť. Ťaháš a slučka, čo držíš v ruke, sa uťahuje okolo hlavy...
   Chcel by som plakať, no radšej som ten veselý, aby som nemusel nič vysvetľovať...
   Niekedy mám pocit, že nič necítim. Fyzicky a ani emocionálne. Je to hrozný pocit a neželám ho nikomu zažiť.
   Tak veľa pocitov a tak málo slov.

ACCEPTATION

  • Smútok
  • Samota
  • Hnev, 
ktorého sa neviem zbaviť, na všetkých a všetko
  • Rozpoltenosť
  • Nič spoločného
  • Sebaľútosť
  • Panika
  • Nefunkčnosť
  • Žiadna sebaobrana, 
ani sebavedomie
  • Kompenzácie 
pomocou satiry a irónie, nemiestne poznámky
  • Ubližujem sám sebe
  • Liberálnosť
How many of you people out there
Been hurt in some kind of love affair?
And how many times did you swear
That you'd never love again?
How many lonely, sleepless nights?
How many lies, how many fights?
And why would you want to
Put yourself through all of that again?



Komentáre

Obľúbené príspevky